hoe maak je een flare en .....

Al je vragen over zmodeler
Gesloten
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

hey allemaal even 3 vraagjes
hoe maak je flare,s want als ik nu eentje er in zet verdwijnt ie bij een andere lamp eruit
en dan heb ik ook breedtelampie,s die werken maar die zie je alleen werken vanaf de achterkant iemand een idee hoe dat kan
en laatste vraag xd
hoe maak je zelf een dds,tobj,mat van het bepaalde ding wat je wilt

Afbeeldingdit krijg ik dus nu als ik een andere flare (upload/mergt) dus drm hoe ken je een nieuwe flare maken zonder deze weggaan telkens
Afbeeldinghier dus dat ie het niet doet van voren de breedtelamp(achter)
Afbeelding en van achteraf gezien doet ie het wel xd
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
Gebruikersavatar
Maupy1994
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 sep 2011, 21:53

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door Maupy1994 »

je moet je flares draaiene
Gebruikersavatar
Maupy1994
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 sep 2011, 21:53

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door Maupy1994 »

je blauwew pijl moet naar de kant schijnen welke kant die op moet branden en die groene pijl naar je auto .. of te wel als je je breedtelampjes doe vanaf de boven kant kijken... dan zet je de blauwe pijl van de flare naar recht en dan staat de groene pijl naar achter ..
Gebruikersavatar
Maupy1994
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 sep 2011, 21:53

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door Maupy1994 »

Maupy1994 schreef:je blauwew pijl moet naar de kant schijnen welke kant die op moet branden en die groene pijl naar je auto .. of te wel als je je breedtelampjes doe vanaf de boven kant kijken... dan zet je de blauwe pijl van de flare naar recht en dan staat de groene pijl naar achter ..
Afbeelding
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

oke zal dat eens proberen
maar weet je ook toevallig dan hoe ik extra flare krijg zonder die zn eigen flare,s uit de auto vervangt zonder dat ik het wil
en bedankt voor de picture zal het dus even proberen
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

ik krijg hem niet eens gedraaid:O :silent:
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
Gebruikersavatar
Maupy1994
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 sep 2011, 21:53

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door Maupy1994 »

vogeltje93 schreef:oke zal dat eens proberen
maar weet je ook toevallig dan hoe ik extra flare krijg zonder die zn eigen flare,s uit de auto vervangt zonder dat ik het wil
en bedankt voor de picture zal het dus even proberen
hmmm ik begrijp je niet egt...
vogeltje93 schreef:ik krijg hem niet eens gedraaid:O :silent:
je moet auto uit drukken dan die grijs wordt en niet rood en selected mode aan dus dat die blauw wordt en dan draaiene
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

ik bedoel dus als er een flare bij wijze van in de side skirt zit en
ik upload een nieuwe flare vervangt ie zomaar de flare uit die skirt zonder dat ik het wil
of tewel hij vervangt zomaar flare,s terwijl ik alleen nieuwe wilt uploaden zonder er een andere verdwijnt
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door CJIB »

als je flares wilt toevoegen dan kan dat gewoon dom weg door copy aanklikken vast houden en slepen (move daarbij wel aan hebben) plaatsen waar je het wilt of waar je er makkelijk bij kunt om het daarna op de juiste plek te kunnen slepen.
Dus het is niet nodig om via merge flares toe te voegen.
Het rotate gaat ff iets lastiger daar bij moet je een aantal dingen hebben aangevinkt om het correct te kunnen doen en je moet dan met de z-as werken of met alleen de x of y as hangt er van af in welke positie je het wilt doen.
Als ik me niet vergis dan is in venster top met z-as werken en je ziet dan gauw genoeg hoe je draait.
Blauw is wijs brand richting
groen volgens mij bijzaak als het om licht flares gaat (vergelijk met achterlichten dan weet je het zeker)
rood is omhoog of naar beneden (zover is het bij mij bekent)
bij wheels is het juist weer anders.

Hopelijk heb je hier wat aan deze info succes kerel.
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

@cjib
harstikke bedankt was er ondertussen al wel achtergekomen idd door gewoon copy te doen xd
maar bedankt voor het uitleggen wat die kleuren ook betekenen erop

weet je trouwens mischien welke flare naam je moet hebben voor een mooie rooie gloed in de cabine bij wijze van?
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
Gesloten

Terug naar “Vragen”