16 vrachtwagens gestript

ejc

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door ejc »

wat schiet je met zoon daat op.................. niks
het slaat nergens op zulke mensen moeten ze goed straffen
Gebruikersavatar
mantgx
Lid
Lid
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:19

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door mantgx »

en ook al krijgen ze een gevangnis straf in nederland, dan lachen die polen erom. Ze hebben het daar beter dan in hun eigen land. Rustig eten, playstationen, 4 sigaretjes per dag krijgen.. wat wil je nog meer :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
VolvoFH
Lid
Lid
Berichten: 708
Lid geworden op: vr 31 jul 2009, 20:17
Locatie: FH480

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door VolvoFH »

Heb vandaag een XF95 SC zien rijden zonder grille. Is dat niet slecht voor de motor dan ivm met vliegende deeltjes in de lucht enzo ? die een grille normaal moet tegenhouden?
Erik

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door Erik »

ik heb geen idee. Wel weet ik dat er nu een aantal bumpers en grilles bij de spuiter staan.

Ook weet ik, dat de wind mooi in de cabine waait op deze manier. Je mag er wel een regenbroek bij aan doen voor de wind :lol:
Gebruikersavatar
mantgx
Lid
Lid
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:19

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door mantgx »

volgens mij dient een grille alleen voor bescherming voor het motorblok, lijkt mij teminste :P
Afbeelding
arjen_schipper
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 07 aug 2009, 22:03

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door arjen_schipper »

de grenzen met het oostblok had nooit geopend moeten worden, ze jatten alles voor onze neus weg, zowel materiaal als werk
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door Scaniaboyy8 »

Gevangenis is denk ik inderdaad luxer dan hun gehuurde/gekraakte schuurtje... Verder kan ik wel begrijpen dat de wagens zonder grille rijden. Je kan niet zo eventjes 16 wagens op de plaats laten staan omdat ze geen grille hebben.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
monkey
Lid
Lid
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:40
Locatie: Roden (in Drenthe)

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door monkey »

dat gebeurt wel vaker en bij meer bedrijfen.
bij heisterkamp wordt er gewoon overdag spullen gejat van trucks.
en met iedereen aan het werk doen ze dat.
maar dat gaat nu nog om kleine spul, zoals ladders en zulke dingen.
daarom wil mijn pa zijn truck er ook niet hebben staan alleen voor de keuring dan :P
maar voor de rest niet
Afbeelding
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
tonny
Lid
Lid
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 14:20
Locatie: Leimuiden

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door tonny »

ik heb ook een renault geloof van hun gezien zonder grille of een andere,maar ik zag tenminste wel een truck die zo erbij reed
...
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:43
Locatie: Het Spookhuis

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door Phantom »

willem123456 schreef:Jammer jammer dat dat zo moet, laat ze gewoon in hun eigen land stelen, dat doen ze toch ook niet??!!
Waarom hier dan wel!
Daar hebben ze niet van zulk materiaal denk ik zo dus dan valt het ook niet weg te halen. :P
Maar indd triest dat zoiets gebeurd.. :?
Staat er geen hoog hek o.i.d om dat bedrijf heen zoals je bij veel transportbedrijven ziet?
Dit met oog op diefstalpreventie dan wel van groot materiaal als klein los materiaal. ;)

En nog even over de grill, die is ter afwerking, bescherming van bepaalde delen en in veel gevallen voor het richten van rijwind op bepaalde delen.
Overigens is er best goed zonder grill te rijden, of het verstandig is of aan te raden is ben ik van mening dat dat niet het geval is, het hangt ook een beetje van de lokale omstandigheden af. ;)
Ik denk ook niet dat zo'n truck op zo'n moment ingezet wordt voor een lange internationale rit, maar een spreekwoordelijk rondje om de kerk kan niet zo heel veel kwaad. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Plaats reactie

Terug naar “Overige”