Rit verslagen

Hier kunnen officiële en eigen screenshots en filmpjes geplaatst worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aadje93
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 17 feb 2013, 10:06
Locatie: Benschop

Re: Rit verslagen

Bericht door aadje93 »

Van: Ik dacht alacteen (PL)
Naar: cailas (FR)
Lading: Dikke boiler :shh:


(even een woordje vooraf, ik speel op 5760*1080, vandaar dat mijn screenshots heel breed zijn dit is 3x full HD (1920*1080) schermen. Zijkanten lijken heel uitgerekt, dit komt door de FOV verhaal, is helaas weinig aan te doen, in-game valt het amper op)

Boiler opgehaald in Polen. met moeite uit de groeve gekomen. De V8 lekker laten brullen op de weg omhoog :twisted: 730pK komen dan tot zijn recht.



Rustpauze onderweg, mag snacht's niet in Duitsland rijden door het geluid wat ik produceer Dit is vlak bij de grens met Duitsland/Polen


Past maar net onder het viaduct, echt met gangetje van 10km/hr eronder door laten rollen


De tunnel is eigenlijk te laag, bouten van de boiler gaan door het dak :shh:


Na aflevering eventjes gerust, de volgende morgen weer door


En toen in calais een 25T kraan opgepikt en die zijn we nu naar Verona aan het brengen.


Dit was zo'n beetje mijn ritverslag van het oversize transport. Helaas is de mod die de grote boiler verzorgt een beetje buggy. Als ik reverse doe en daarna op de rem trap blijft de trekker 4-5km/hr achteruit rollen (zelfs tegen een berg op) in zn neutraal. Daarom helaas moeten verwijderen. Het zijn erg leuke (en goed betalende) transporten.

Als ik weer is een leuk transportje heb zal ik hem hier ook melden. En hierbij ook mijn 1e post :think: Zal mij zo even voorstellen elders op het forum :mrgreen:
Laatst gewijzigd door cojones op vr 22 feb 2013, 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Resizeimg tags toegevoegt
Gebruikersavatar
thijzzer
Lid
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: di 29 jan 2013, 14:40

Re: Rit verslagen

Bericht door thijzzer »

van Me baas van het A&S CARGO bedrijf kreeg ik een ritje voor P. Matthijssen transport van rotterdam naar Bringham!

weg rijden bij transinet
Afbeelding

wachten voor de boot!
Afbeelding

net van de boot af!
Afbeelding

ff bijkletsen met een P. Matthijssen mede werker!
Afbeelding

in Bringham voor rood!
Afbeelding

het Posped trein oprijden!
Afbeelding

na de rit even rusten!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door thijzzer op wo 20 feb 2013, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Spoiler: Open
http://www.trucksimulators.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=14324
GREETZ
THIJZZER
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Rit verslagen

Bericht door Bart »

Kort ritje voor DHL van Salzburg naar Linz, testen van de FXAA Tool en de camerainstellingen van Dallyborr. Met de tool merk ik niet veel verschil helaas. Ik wil wat meer kleur in het spel, maar nu is het overdag naar mijn wens maar 's nachts nog steeds erg duf.

(Screenshots zijn achteraf bewerkt)



Aankoppelen in Salzburg


Een donker en druilerig ritje.




[img]Met%20een%20beetje%20gas%20geven%20komt%20de%20boel%20even%20van%20de%20grond%20[/img]


Voor een kruispunt in Linz


Na het neerzetten van de trailer op het terrein gaan we op weg naar de dichtsbijzijnde truckshop, even loeren naar een nieuwe achterbumper


Niemand in de buurt, dus even een fotomomentje op de brug in Linz.


Helaas gaf de GPS niet aan dat de kruising die ik in gedachte had geen gelijkvloerse kruising was, dan maar weer de brug over.


Op het terrein bij de shop. Om 21:00 zijn ze daar niet open dus maar even een tukkie doen.


's Ochtends zijn er wat collega's bij gekomen die ook wel wat lampjes kunnen gebruiken.

In Oosterenrijks was er niets fatsoenlijks te krijgen. Alleen wat plastic kappen met chrome lettertjes in de bekende Italiaanse stijl. Toch maar wachten totdat we weer in Nederland zijn ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Gebruikersavatar
RB1110
Lid
Lid
Berichten: 447
Lid geworden op: zo 05 sep 2010, 19:40
Locatie: Ik denk ergens in Twente
Contacteer:

Re: Rit verslagen

Bericht door RB1110 »

Van: Sheffield (GB)
Naar: Cardiff (GB)
Lading: Meubels (25 ton)
Truck: MAN


En heb je weer een spotter wat mijn truck op de foto heeft gezet terwijl ik ff een broodje en wat koffie aan het halen was. Vroege vogels in Engeland. Ik heb hem nog even aangesproken zodat ik deze foto kreeg. Anders had ik hem niet :D



Eind in zicht, mag ook wel. Ik heb wel een lang stuk gereden.



Nog ff een mooi uitzichtje gespot.



Nog ff wachten op de trein. Gelukkig was die zo ook weer voorbij.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gebruikersavatar
richard1971
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 12 apr 2013, 14:30
Locatie: Arnhem

Re: Rit verslagen

Bericht door richard1971 »

Hier een reisverslag van mijn rit in mijn DAF, ik ben verhuurd aan Euro Flyer en kreeg een ritje met ijs van Reims naar Rotterdam aangeboden voor DHL.
Hoewel die knal gele kanarie-trailer absoluut niet mooi is achter mijn blauw\witte DAFje was het toch wel fijn om weer eventjes langs huis te kunnen gaan, dus toch de reis maar aangenomen. :)

Vertrek in Reims.
Afbeelding
De route die ik ga rijden:
Afbeelding
Het weer zit niet mee:
Afbeelding
Frankrijk, dus: Tol betalen:
Afbeelding
Door de tolpoort even lekker slapen:
Afbeelding
De volgende dag,... mooi zonnig weer:
Afbeelding
Ik word ingehaald door een kleine DHL concullega:
Afbeelding
FF tanken...
Afbeelding
Grens Frankrijk\Belgie :
Afbeelding
Grens Belgie\Nederland, effe rusten en een bakkie doen, en onder het genot van een balletje met mayo lekker bijkletsen met wat collega's:
Afbeelding
De Moerdijkbrug, we naderen het eiddoel
Afbeelding
Op de losplaats, de vracht weer veilig en op tijd afgeleverd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sander VH
Lid
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 10 mei 2013, 12:44

Re: Rit verslagen

Bericht door Sander VH »

Van: Dresden (D)
Naar: Londen (GB)
Lading: Brandstoftanker (12 ton)
Truck: Scania R730

aankomst aan het bedrijf in Dresden


het aan nemen van de vracht en plannen van de route


aankoppelen van de trailer


vertrek uit het bedrijf


gps aanzetten en vertrekken maar


zag ik nog net een trailer van mjn bedrijf naar rechts gaan


effe stoppen voor een koffie en kom ik een oud collega tegen dus even praatje maken en foto's nemen


kwam ik 2 trucks van boomtransport tegen met identiek dezelfde camion's

nr.1

nr.2


eventjes stoppen om mijn breedtelicht te vervangen van de trailer alles werkt weer perfect nu


op naar Calais


na even rusten in Lille doorrijden richting Calais en het is tog maar rustig op de baan om 4 uur


eenmaal in Calais





kom ik aan in Folkestone in de regen


drive left


het kruispunt voor Londen altijd druk


aankomst bij het bedrijf




Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Rit verslagen

Bericht door stefboy897 »

Van: Strasbourg
Naar: Mannheim
Lading: Gta 5
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
goldpower
Lid
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 20:44
Locatie: Zeewolde
Contacteer:

Re: Rit verslagen

Bericht door goldpower »

@stef pas maar op dat je lading niet overvallen wordt door allemaal jongens of meiden die gta 5 graag nu al willen hebben

ghe ghe
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: Rit verslagen

Bericht door Polar »

Chrisitan Salvesen

Eindelijk had ik een truck van C Salvesen en een trailer, met de truck reed ik al een tijdje rond en wilde nu ik de trailer klaar had in een combinatie gaan rijden.
Ik had gelost in Kiel en zocht mijn trailer tussen de ritten, de dichtsbijzijnde stond in Helsinki en daar ga je niet leeg naar toe.
Ik kon een rit naar Turku in Finland krijgen en nam deze rit aan, eenmaal gelost in Turku heb ik de rit naar Helsinki gepland om mijn eigen trailer aan te koppelen.
Eenmaal in Helsinki was het zover, de truck en trailer werden in de echt verbonden als combinatie, dat is dan wel kicken als je je eigen creatie zo ziet staan.
Op dat moment werd het screenshots maken voor de blog die hieraan verbonden werd, want tja zo'n eerste rit in je eigen combie is wel een feessie toch?

De rit gaat van Helsinki naar Groningen en op deze route zijn toch best stekkies te vinden voor mooie foto's, kijk maar mee.

De afslag Helsinki naar naar de veerboot naar Stocholm.
Afbeelding

De haven van Stockholm
Afbeelding

Sontbrug van Malmø naar Kopenhagen
Afbeelding

Even tanken en rusten

Afbeelding

What a beautiful morining
Afbeelding

Veerdienst Puttgarden-Rødbyhavn
Afbeelding

En dan komt het knooppunt bij Hambrug en daar raakt de navigator van slag en ik kan alle afslagen op het grote klaveblad nemen.
Er wordt zelfs geadviseerd om over de middenberg van de snelweg te keren om weer op de goede rijrichting te komen. (hell yeah, doe eens gek)

Hey collega
Afbeelding

Groningen gelost
Afbeelding

En dan na 1482 km gelost in Groningen, op naar de garage voor schadeherstel omdat op een rotonde een Zweed zich vol in mijn truck boorde.
Een nieuwe rit plannen van Amsterdam naar Polen en weer gaan op de ellelange wegen.

Jongens jongens, wat en pracht simulator is dit toch, soms een bug maar die is vergeven.
En heel soms proef ik de vroege ochtendlucht en ruik ik de avondlucht in het zuiden.
Ooit was dit een droom van mij, ik moest en zou chauffeur worden, maar soms bepaald het leven een andere koers en nu kan ik door lichamelijke beperkingen nooit chauffeur worden.
Maar door deze simulator kan ik er wel van proeven en het smaakt errug lekker.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
scaniatrucker73
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: za 06 apr 2013, 14:25
Locatie: Terneuzen

Re: Rit verslagen

Bericht door scaniatrucker73 »

Met 23 ton kolen van Stavanger naar Esbjerg.

Net de trailer aangekoppeld:


In Kristiansand de boot op naar Denemarken:


Toen ik weer van de boot af was even de papieren laten controleren:


Slecht weer in Denemarken:


Binnenrijden van Esbjerg:


Aangekomen op het afleveradres:
Trans Europe Logistics

Scania R730 V8 Euro 6 6x2 midlift

Charter chauffeur bij DEVA Trans VTC
Plaats reactie

Terug naar “Screenshots/Filmpjes”