Ban lijst openbaar maken?

Gesloten

Wie is er voor en wie is er tegen het openbaar maken van de ban-lijst.

Voor
20
83%
Tegen
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
frisianbear
Lid
Lid
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:07
Locatie: Leeuwarden,Holland

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door frisianbear »

@CJIB is wel een heel leuk verhaal maar hoe vaak ga jij dan iemand waarschuwen voordat hij geband gaat worden want zeggen en doen zijn nog steeds 2 verschillende dingen.
En ja ik weet ook wel dat beheerder zijn soms een honde baantje is met half zeikerig nederland over je heen (want dat is iets waar nederlanders heel goed in zijn ben zelf ook nederlander voordat daar gezeik over komt, zeiken om niks hahahaha) maar dan nog moet je er wel over kunnen om zo nu en dan kritiek te krijgen en juist te handellen.
Ik zelf heb het hier ook wel eens gehad dat ik een menings verschil had met de beheerder maar doe dat dan wel met en doormiddel van PM en niet openbaar.
En dat is wel eens het probleem op het andere forum waar Jan en alleman in de chat je maar voor oud vuil uit kunnen maken wat ook regelmatig gebeurd en met sommigen wel iets vaker dan regelmatig.
Dus ja wat doe je daar dan aan ze maar in het oneindige blijven waarschuwen omdat je zogenaamd weet dat hij/zij ook anders kan zijn.
Weet ook wel dat het een moeilijke beslissing is om iemand een ban te geven of permanent weg te trappen, maar sorry hoor als je in de chat/of topic al in de brand vliegt omdat iemand iets zegt positief/of negatief dan ga je al de fout in en dan waarschuw je hem een X of 2 en dan weg wezen want zo is de aard van dat beestje en dat veranderd toch niet ongeacht wat hij kan modden of skinnen.
Want anders als je bijv. goed kan modden en iedereen wil iets van je dan zou je dus maar een vrijbrief hebben om iedereen als het niet goed gaat of denkt dat er iets gezegd word over je uit te kunnen kafferen.
En daarom mag er best wel eens iemand maakt niet uit wat hij kan van het forum afgetrapt worden en niet dan ook niet meer terug.

En @CJIB heb het bij jou op het forum nou zelf al een paar x ondervonden met mannen die vonden dat ze aangevallen werden of dat ik in hun ogen (positief commentaar te geven) iets zei wat hun niet aan stond.
En ja dan krijg je wel dat mensen op de achtergrond blijven ik zit zelf namelijk niet te wachten op nono's die vinden wanneer je het goed bedoelt dat ze denken dat ik ze in de zeik neem en dan dat in het forum het liefst maar naar de hele wereld schreeuwen hoe goed ze zelf zijn en wat voor p.....l.l ik dan wel niet ben,maar ok ze kunnen dat doen want ze worden toch niet weggetrapt.

Dus ja daarom nogmaals zeggen en doen zijn 2 hele grote verschillende dingen maar ok dat is dan ook aan de beheerders.

En daarom vind ik dit ook een wereldse uitspraak '' behandel een ander zoals jezelf behandeld wil worden '' en zo niet opzouten en nooit weer terug maar zo denk ik er over en dit is tegenover iedereen niet verkeerd bedoelt maar recht is recht een krom is krom dus handel daar dan aub ook naar want anders slaat zo'n uitspraak helemaal op niks.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jordan23
Lid
Lid
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 23:46
Locatie: Deurne ( Antwerpen )

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Jordan23 »

ik sluit mij helemaal aal bij erwin
met de vlam in de pijp
Afbeelding
Gebruikersavatar
danny 123
Lid
Lid
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 11:39
Locatie: wernhout (noord-brabant (dicht bij zundert) )

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door danny 123 »

ik ben voor omdat je humeur door iemand anders verpest kan worden en zie je iemand op zo lijst staan dan zou ik hem een beetje mijden of niks tegenzeggen
Jowel
Lid
Lid
Berichten: 770
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 15:24
Locatie: WEST-FRIESLAND!!!

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Jowel »

jahoor vind het wel goed idee voor als ik er strax niet meer ben toch nog mijn naam op de site :D
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Gebruikersavatar
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1845
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door willem123456 »

Zolang je je hier een beetje gedraagt, zie ik geen reden meer om je te bannen?
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Jowel
Lid
Lid
Berichten: 770
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 15:24
Locatie: WEST-FRIESLAND!!!

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Jowel »

okej ;)
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Gesloten

Terug naar “Website & Forum”