Scania ETS2 versie 1.2X omzetten naar de laatste versie

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
frisianbear2002
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:53

Scania ETS2 versie 1.2X omzetten naar de laatste versie

Bericht door frisianbear2002 »

Hoi vraagje ik heb verschillende trucks van oudere ETS2 versies maar die draaien niet op de laatste versie.

Kan iemand mij wat tips en tricks geven hoe dat te doen.

Het is zeer irritant :silent: :crazy: dat iedere keer dat er zo'n beetje een update is weer iets niet werkt, maar zou ze graag weer ingame zien.
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: Scania ETS2 versie 1.2X omzetten naar de laatste versie

Bericht door Snorre »

Hallo Friese Beer, da's lang geleden

Het klopt dat de meeste trucks niet werken in ets2 1.32.x

Wat er veranderd is is het volgende in de defs is het een en ander veranderd in truck.sii staat Wheels en dat moet veranderd worden in axle

En bij de truckdealer.sii moet voor verhicle SiiNunit{ staan en onderaan de regels afsluiten met } die staat er dan 2 x en dan moet het werken.

Van Trailers is er ook wat veranderd en dat is nog meer werk en daar ben ik niet bekend mee omdat ik meestal de trailer door personen laat veranderen die voor 100% vertrouw
kwa oldskool trailers die niet openbaar zijn.

Ik hoop dat ik je uitleg voldoende heb gegeven en wat de trucks betreft het wel zal lukken.

Groeten uit Zwolle , Henk

ps je kunt mij bereiken via facebook als er nog vragen zijn.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”