het forum: een vraagje

Plaats hier vragen of suggesties over de website en het forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
LRT
Lid
Lid
Berichten: 291
Lid geworden op: za 10 nov 2012, 01:26
Locatie: mechelen belgie
Contacteer:

het forum: een vraagje

Bericht door LRT »

is het mogelijk om het openen van een link in te stellen als "blank" zodat deze open gaat in een ander kader?

is het mogelijk om het forum gedeelte "downloads" zo in te stellen dat we kunnen antwoorden op de post, en zo eventuele problemen ed aan de persoon zelf te vragen?
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: het forum: een vraagje

Bericht door jztrucking »

Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Wezlke
Lid
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 07 mar 2011, 13:50

Re: het forum: een vraagje

Bericht door Wezlke »

jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Kan niet altijd want je moet een minimum aantal post hebben voordat je kan pmen....
Gebruikersavatar
scaniaforlive
Lid
Lid
Berichten: 1333
Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
Locatie: Yn Fryslân
Contacteer:

Re: het forum: een vraagje

Bericht door scaniaforlive »

Dan moet je dus meer posten ;)
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------
Afbeelding
Gebruikersavatar
tommus3
Lid
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 21:04

Re: het forum: een vraagje

Bericht door tommus3 »

Wezlke schreef:
jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Kan niet altijd want je moet een minimum aantal post hebben voordat je kan pmen....
ja en dat is rond de 50 60 posts
Pieter

Re: het forum: een vraagje

Bericht door Pieter »

Wezlke schreef:
jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Kan niet altijd want je moet een minimum aantal post hebben voordat je kan pmen....
Dat was altijd inderdaad, dat je 2 berichten gepost moest hebben voordat je een pm kon versturen. Dit is echter inmiddels afgeschaft.
Pieter

Re: het forum: een vraagje

Bericht door Pieter »

jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Inderdaad, wij hebben dit al eens eerder besproken in het team, maar vanwege de reden dat het te onoverzichtelijk zou gaan worden, hebben we besloten dit niet te doen. Vandaar dat dit topic gesloten kan worden.
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Website vragen of suggesties”