scania ingame zetten

Plaats reactie
frisianbear2002
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:53

scania ingame zetten

Bericht door frisianbear2002 »

Hoi ik heb een paar scania's die niet meer in het spel komen omdat ze van vrij lang terug zijn laatste keer dat ik tijd had om te spelen was versie 1.26 of 1.27, nu zijn we bij 1.35 en probeer ze in het spel te krijgen maar dat lukt niet.

Mocht er iemand zijn en tijd hebben dan word dat zeer op prijs gesteld en mag je ze zelf ook gaan rijden natuurlijk.

En iedereen die mij kent weet dat ik aardig mooie show trucks rijd dus je zal niet teleurgesteld wezen.

Grt Richard alias frisianbear
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: scania ingame zetten

Bericht door Polar »

Om outdated trucks bij te werken naar version 1.35 moet je goed kunnen werken met SCS Blender of Z-modeller en daar kan behoorlijk werk inzitten, ik zou zeggen maak Blender eigen en update je truck en trailers.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
frisianbear2002
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:53

Re: scania ingame zetten

Bericht door frisianbear2002 »

Als ik daar de tijd voor had dan had ik het al gedaan maar de reden waarom ik het al lang niet meer gespeeld heb is puur om dat ik geen tijd heb werk 15 a 16 uur per dag.

En ben ik vrij dan ben ik zoveel mogelijk voor mijn zieke vrouwtje bezig.

Dus kan niet maanden spenderen om alles eigen te maken en dat zou niet gaan ook Blender of Zmod moet je wekelijks mee bezig zijn anders vergeet je het weer.

Wilde gewoon als ik eens een minuutje had even wat rijden met mijn eigen gemodde trucks and thats it.

Maar vragen kan altijd nee heb ik ja kan ik krijgen, helaas is de mod commune niet hetzelfde meer als toen ik begon, toen deden mensen nog iets voorelkaar zonder dat er wat aan vast zat zeker in de ETS tijd nu proberen de meesten er zoveel mogelijk geld uit te slaan en dat moet ieder voor zich weten, weet wel hetzelfde als met dit forum dat werd opgericht toen ETS uit kwam (waar ik sinds 2009 als frisianbear gerigistreerd stond) dat iedereen toen voor elkaar klaar stond is jammer genoeg weg.

Zou de vraag hier ook niet gesteld hebben als ik de tijd had gehad, maar soms veranderen situaties in het leven die je helaas niet onder controle hebt.
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: scania ingame zetten

Bericht door Snorre »

Hallo Friese beer, :D :D :D

ik hoop dat je iemand te pakken krijgt om die mods weer werkend te krijgen ik ben er ook al mee bezig geweest maar je moet Blender of zmod beheersen en zoals ik je al verteld heb, heb ik daar geen kaas vegegeten. Succes met het zoeken :thumbup: :thumbup: :thumbup:
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: scania ingame zetten

Bericht door Polar »

Mijn beste, ook op het officiële SCS forum wordt dat niet zomaar gedaan en geeft men te kennen op Blender eigen te maken, de maatschappij is erg op zichzelf geraakt merk ik zelf ook wel, als je even niet actief meer deelneemt lig je eruit en zijn ze je al weer vergeten.
Je zal het moeten accepteren dat de mensheid zo is geworden, ik zou het ook graag anders zien maar het is wat het is, evenwel wens ik je veel kracht toe voor jou en je vrouw, verspil je energie niet aan zaken waar je niets aan kan veranderen maar gebruik het in je voordeel. ;)
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
frisianbear2002
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:53

Re: scania ingame zetten

Bericht door frisianbear2002 »

Polar schreef: di 27 aug 2019, 05:43 Mijn beste, ook op het officiële SCS forum wordt dat niet zomaar gedaan en geeft men te kennen op Blender eigen te maken, de maatschappij is erg op zichzelf geraakt merk ik zelf ook wel, als je even niet actief meer deelneemt lig je eruit en zijn ze je al weer vergeten.
Je zal het moeten accepteren dat de mensheid zo is geworden, ik zou het ook graag anders zien maar het is wat het is, evenwel wens ik je veel kracht toe voor jou en je vrouw, verspil je energie niet aan zaken waar je niets aan kan veranderen maar gebruik het in je voordeel. ;)
Bedankt Polar.

Klopt helemaal als je niet bij een groepje hoort of niet kan modden sta je aan de zijlijn daarom zijn ook heel veel forums ophouden te bestaan, 10 jaar geleden toen ETS uit kwam was het veel meer een grote kennissen groep en iedereen hielp elkaar of je kon modden of niet of kon skinnen of niet.

En wat je zegt die tijd is voorbij.

Oh verspil mijn kracht er zeker niet aan had nu weer een beetje extra tijd dus dacht laat ik het weer proberen zo niet dan blijt het spel lekker in de hoek liggen.
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
Plaats reactie

Terug naar “Trucks”