race trailers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
LRT
Lid
Lid
Berichten: 291
Lid geworden op: za 10 nov 2012, 01:26
Locatie: mechelen belgie
Contacteer:

race trailers

Bericht door LRT »

een vraagje aan de heren skinners met te veel tijd aan hun handen:

ik ben een hele grote rally fanaat.
als geboren trucker ben ik dan ook steeds fan geweest van de vrachtwagens die deze evenementen aandoen.
mijn vraag is dus eigenlijk simpel:

wie zou er zich willen bezig houden met trailers te skinnen van het world rally championship?
de moeilijkheid is dan wel dat de echte trailers niet in de game zitten. dubbeldeck palettrailers zouden echter een goeie basis geven

citroen wrt
peugeot
mitsubishi ralliart (favoriet)
subaru wrt
ford
etc etc

ik ben benieuwd
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: race trailers

Bericht door Bart »

Even doorgaan in het juiste topic ;)
LRT schreef:op zoek naar een eigen versie van die jumbo trailers bart :-)
eens kijken naar een template miss.... zo kan er misschien ooit nog reactie komen op mijn request topic :-)
Een template is er niet helaas. Wil het wel voor je doen, daar niet van. Maar de reden dat ik niet graag trailers skin is dat je ze in het spel eerst helemaal op moet zoeken of toevallig tegenkomen om resultaat te zien. Dat schiet voor mij niet op en dan heb ik er al geen zin meer in haha. Wellicht als ik een tegenkom dat ik even een savegame maak zodat ik makkelijk kan skinnen ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Gebruikersavatar
LRT
Lid
Lid
Berichten: 291
Lid geworden op: za 10 nov 2012, 01:26
Locatie: mechelen belgie
Contacteer:

Re: race trailers

Bericht door LRT »

hey bart,

geen probleem hoor het was me ineens te binnen gesprongen is niet dringend hoor

misschien een idee moest dat knappe trailerpack naar een 2.0 gemaakt worden en je hem erbij kan nemen om dan naast de bvb 2win trailers ook een paar racetrailers erbij te zetten :D

twas maar een idee en ja idd je moet ze in het spel kunnen krijgen natuurlijk misschien in de plaats van de (naar mijn mening) lelijke betonplaat trailers
Gebruikersavatar
jbsystems
Lid
Lid
Berichten: 513
Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
Locatie: Aalst / Belgium
Contacteer:

Re: race trailers

Bericht door jbsystems »

Als ik me niet vergis zitten er een paar race trailers in de trailer pack van TSM map die vind je onder de naam Streetsurfer's Trailerpack für TSM-Map 2.0, helaas wel niet de merken of de race categorie, die je zoekt.
Al moet ik meedelen, niet alle trailers staan me aan in die pack + vraagt het veel van je pc-systeem.
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Gebruikersavatar
LRT
Lid
Lid
Berichten: 291
Lid geworden op: za 10 nov 2012, 01:26
Locatie: mechelen belgie
Contacteer:

Re: race trailers

Bericht door LRT »

dan moet ik ze al niet steken want zit al op limiet van de laptop
Plaats reactie

Terug naar “Trailers”