skin scania r2008

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

skin scania r2008

Bericht door jordy321 »

hallo is er iemand die een mooie skin voor de scania r2008 heeft ik hoef alleen een skin ik hoef er geen interieur bij maar een lichtbak zou wel handig zijn maar het mag ook gewoon 1 van de lichtbakken zijn die al in de game bij de mod zitten het is wel voor een scania topline ik heb zelf ook al meerdere keren geprobeerd maar kwam er niet uit en hij zij hele tijd dat ik verkeerd programma had en als ik de goede had gedownload deed hij het nog nie maar als iemand een mooie skin voor mij heeft zou ik dat heel fijn vinden met hartelijke dank jordy :D
Gebruikersavatar
rick728
Lid
Lid
Berichten: 863
Lid geworden op: za 03 apr 2010, 19:56
Locatie: Eijsden
Contacteer:

Re: skin scania r2008

Bericht door rick728 »

Het beste is zelf proberen dat heb je al gedaan lees ik, maar dan moet je niet opgeven! Het juiste programma is Dxtbmp dat programma kan de .dds openen in Paint.
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

Re: skin scania r2008

Bericht door jordy321 »

oke kzal nog eens proberen bedankt voor programma
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

Re: skin scania r2008

Bericht door jordy321 »

sorry maar ik kan geen dds bestand openen ook niet met dat programma en ik heb ook al op youtube gekeken hoe ze dat deden met dat programma maar dan lukt het bij hun wel en bij mij nie
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: skin scania r2008

Bericht door Polar »

Je haalt en installeert het progje Paint.net, voor dit programma zijn talloze plugins te downloaden waaronder de dds plugin.
Het werken met dit progje is een koud kunstje en ik doe er alle skins mee, eveneens is het met Photoshop elements te doen waar je de plugin bij Nvidia downloaden.

Ik vindt persoonlijk paint.net veel makkelijker en sneller werken als Gimp of elements en is ook gewoon gratis, ga maar googelen en je zult het vinden.

Blijf gewoon oefenen, want een doorzetter wordt hierin echt beloont, ik heb 3 dagen zitten klooien op de nieuwe Volvo en op lange duur kreeg ik het toch voor elkaar.
Veel lezen en youtube filmpies kijken, er zijn echt vele manieren om te skinnen, zoek de manier die jij het fijnst vindt.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

Re: skin scania r2008

Bericht door jordy321 »

ja er zijn inderdaad veel manieren om te skinnen maar ik heb alle filmpjes gezien maar geneen die een scania r2008 skint ik weet nu al dat dat me nooit gaat lukken ik kan wel blijven proberen maar dat lukt toch nie ik ben al een hele tijd bezig met proberen
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

Re: skin scania r2008

Bericht door jordy321 »

ik wil het wel proberen als ik van jullie een filmpje maakt met jullie programma want ik wil het wel leren maar ik heb de balle verstand nie van computers het enige wat ik weet is een mod instaleren
Plaats reactie

Terug naar “Overig”