ik zoek maker van maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soundmod

Plaats reactie
Gebruikersavatar
biochazard
Lid
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 17 jun 2009, 18:31
Locatie: zwijndrecht

ik zoek maker van maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soundmod

Bericht door biochazard »

ik ben opzoek naar de maker van deze mod om te vragen of hij deze compatible zou kunnen maken met de laaste update waar het mogelijk werd om te rijden met de door de game toegevoegde lift as van de SCANIA R en STREAMLINE
en als het mogelijk zou zijn ook voor de lucht horn die werkt nu niet door dat de mod een aangepaste claxon heeft

zo heet de mod en ik dacht dat ik m via deze website had verkregen maar ik kan m niet meer vinden misschien kan iemand mij in contact brengen met deze modder want ik gebruik deze sound mod al paar jaar nu en het blijft naar mijn mening de beste die er is gemaakt


maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soundmod_v1.0.scs
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: ik zoek maker van maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soun

Bericht door Polar »

Ik heb die mod bekeken en deze heeft de Scania Streamline staat niet in de def lijst, ik pas hem wel aan en dan stuur ik wel een link, want het is echt a piece of cake. ;)
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
biochazard
Lid
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 17 jun 2009, 18:31
Locatie: zwijndrecht

Re: ik zoek maker van maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soun

Bericht door biochazard »

Polar schreef:Ik heb die mod bekeken en deze heeft de Scania Streamline staat niet in de def lijst, ik pas hem wel aan en dan stuur ik wel een link, want het is echt a piece of cake. ;)
het gaat bij mij persoonlijk ook niet om de streamline maar om de R ik weet niet of dat het van invloed is als er iets mis is met het bestand voor de streamline ?
maar in iedergeval alvast bedankt :D :thumbup:
zou het trouwens helpen als ik de mod upload? ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik dat zou moeten doen maar daar hebben we google voor :lol:
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: ik zoek maker van maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soun

Bericht door Polar »

Normaliter is het wat aanpassen in de def files and good to go, maar met deze mod is iets raars mee aan het handje en ik kan mijn vinger er niet achter krijgen.
Je koopt de Scania r en je gaat deze aanpassen en als je dan een bijv midlift aanklikt boem CTD, ik heb zelfs de originele regels uit de scania r def file gekopieerd en wat ik ook doe, boem CTD.

Dit is een mod die eigenlijk volledig herschreven dient te worden maar daar ga ik nu niet aan beginnen omdat daar vrij veel tijd in gaat zitten.
En aangezien ik vrij kort achter de simulator kan zitten ivm mijn hernia en een operatie die gaat volgen geniet ik nu van de momenten dat ik even kan rijden.

Ik moet je nu toch even teleurstellen en ik weet niet wanneer ik weer zodanig op de been ben dan ik de mod kan gaan herschrijven, sorry.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
biochazard
Lid
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 17 jun 2009, 18:31
Locatie: zwijndrecht

Re: ik zoek maker van maxx2504_Scania_V8_Exhaust_Stack_ Soun

Bericht door biochazard »

Polar schreef:Normaliter is het wat aanpassen in de def files and good to go, maar met deze mod is iets raars mee aan het handje en ik kan mijn vinger er niet achter krijgen.
Je koopt de Scania r en je gaat deze aanpassen en als je dan een bijv midlift aanklikt boem CTD, ik heb zelfs de originele regels uit de scania r def file gekopieerd en wat ik ook doe, boem CTD.

Dit is een mod die eigenlijk volledig herschreven dient te worden maar daar ga ik nu niet aan beginnen omdat daar vrij veel tijd in gaat zitten.
En aangezien ik vrij kort achter de simulator kan zitten ivm mijn hernia en een operatie die gaat volgen geniet ik nu van de momenten dat ik even kan rijden.

Ik moet je nu toch even teleurstellen en ik weet niet wanneer ik weer zodanig op de been ben dan ik de mod kan gaan herschrijven, sorry.
geen probleem ik heb er volle begrip voor en ik hoop dat je ondanks je hernia toch nog kunt blijven genieten van ETS2 en het leven natuurlijk :thumbup:
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Plaats reactie

Terug naar “Overig”