Bedrijfskin

Plaats reactie
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: Bedrijfskin

Bericht door truckboy6 »

Henk, dit is gewoon asociaal... Dat iemand de moeite neemt om zo'n pracht van n skin voor je in mekaar te flansen. weinig mensen hebben het geluk dat je geholpen word bij o'n request........ Een bedankje is op z'n minst op z'n plaats. dat ik nog veel voor andere deed (Waar ik mee ben gestopt) heb ik zelfs eens een model wagentje aangeboden gekregen, omdat de des betrevende persoon het model zo mooi vond... dat zie je temet nooit meer!
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: Bedrijfskin

Bericht door Polar »

Lurkers noem ik ze, ik maak niets meer op aanvraag want iedere kluns met 2 linker handen kan leren skinnen, ik ontwikkel ook soundmods waar giga veel werk in zit en die ontwikkel ik alleen voor pur realisme.
Hoe vaak ik geen aanvragen krijg voor open pijp en toepassingen voor andere merken, maar ze wachten maar mooi af wat ik online zet.

Maar deze lurker is history kwa aanvraag :wave: :wave:
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: Bedrijfskin

Bericht door Snorre »

Jongens / Mannen bedankt dat jullie en net zo over denken weg met dit soort lui.

Marc Scania van mij mag je hem bannen.

Gr Henk
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
julianhaven13
Lid
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: di 22 dec 2015, 17:02

Re: Bedrijfskin

Bericht door julianhaven13 »

:x sommige mensen hebben gewoon geen respect voor andere die hun vrije tijd aan hun besteden. ik ben het met henk eens: mod/skin jatters mogen van mij direct een ban. en heel erg bedankt voor het laten weten. kunnen we er allemaal op letten. ik zie het de laatste tijd steeds meer van dit soort berichten. zo wordt het gewoon niet leuk meer om mods of skins te maken. zo langzamerhand wordt alles gejat en dan raak je goede skinners/ modders kwijt
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”