Logitech Gaming Software

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Thunder2016
Lid
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 09:41
Locatie: Leiden
Contacteer:

Logitech Gaming Software

Bericht door Thunder2016 »

Vandaag de Logitech G29 gekocht. Prachtig stuur met veel mogelijkheden.
Alleen nog even de Logitech software installeren.
Laatste versie: LGS_8.88.30_x64_Logitech.exe gedownload maar de software wil niet installeren. :(
Ik klik op: Als administrator uitvoeren en er verschijnt Welkom en bedankt. Ik moet dan op Volgende klikken om de installatie te beginnen. Ik kan er dan voor kiezen om Overwolf mee te installeren maar aangezien ik dat op mijn PC met Euro Truck Simulator 2 niet nodig heb (denk ik) klik ik dat niet aan. Als ik op Volgende klik, gebeurd er helemaal niets meer. Zelfs de knop Volgende reageert en beweegt niet eens op mijn klik en kan dan niet anders doen dan de setup af te sluiten. Ik krijg dan de melding: Installatie is niet voltooid.Als je set-up nu afsluit, wordt het programma niet geïnstalleerd. Ik kan dan niet anders doen dan nogmaals op Afsluiten klikken. Weet iemand wat er aan de hand is? Is dit probleem bekend? Ik kan dus niks doen met de nieuwe G29 ;-(
Ik heb het ook geprobeerd met een eerdere versie (LGS_8.82.151) die installeert wel maar aan het eind een foutmelding en de software erkend de G29 niet.
Kan iemand mij helpen?
Groet,
Martien
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: Logitech Gaming Software

Bericht door willy1962 »

ik ga er van uit dat je niet dom bent.
ik zou even kijken of je bij de keuze van Overwolf nog iets anders aan kan klikken.
in het veldje zelf of 1 ervoor.
soms heb je programma`s dan moet je het aanklikken om het niet te installeren.
dan doen ze het precies contra.
via google uitvinden wat Overwolf is en wat het doet en of je het makkelijk kan de-installeren.
als Overwolf geen kwaad kan dan zou ik het gewoon erop gooien.
nu heb je een stuur van bijna 300 euri`s waar je niks mee kan.
succes...
Thunder2016
Lid
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 09:41
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Logitech Gaming Software

Bericht door Thunder2016 »

Probleem is opgelost en we willen natuurlijk weten wat er aan de hand was. Nou, dat geloof je niet. :)
Na het op 2 pc's en een laptop geprobeerd te hebben, gaf ik het op. Een vriend van mij wilde het op zijn pc's ook wel even proberen of de software bij hem wel wilde installeren. In eerste instantie kreeg hij het ook niet voor elkaar. Als hij vanuit een ander venster nogmaals op Volgende wil klikken (maar dan helemaal links van de knop) gaat de installatie verder. De klikspot van de knop zit dus aan de linker kant en niet in het midden. Mogelijk met de schermresolutie 3840x2160 4K te maken. In ieder geval is het opgelost.
Groet,
Martien
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”