truck loopt op intoeren als ik hem start maar wil niet achteruit en krijg hem niet onder controle

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Gesloten
trucker-jn transport
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 10 jul 2020, 16:20

truck loopt op intoeren als ik hem start maar wil niet achteruit en krijg hem niet onder controle

Bericht door trucker-jn transport »

Hallo draai op 1,37 stond eerst op 1.38 demo,maar kreeg te veel van die kleine updat,s maar heb nu een probleem en kom er niet uit instellingen stuur staan goed alles werk,bijna alleen als ik de motor start loopt hij op in toeren hij wil niet achter uit alleen maar voor uit tot hij niet verder kan fffffffffff alles nagelopen weet het niet meer weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn heb de g29 logitech stuur heb intern via commando centrum al gekalibireed ,pedalen en stuur maar helpt niet groet jan hoop dat ik wat hoor kan niet meer spelen zo bvd :problem: :shock:
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: truck loopt op intoeren als ik hem start maar wil niet achteruit en krijg hem niet onder controle

Bericht door Snorre »

Hallo trucker-jn-transport,

Ik heb geen verstand van het stuur g29, maar als ik problemen heb met de instellingen ( want ik heb ook geen verstand van PC's) doe ik meestal een systeem herstel naar de datum waarop alles nog goed was want het herstel zet namelijk alle instellingen weer terug naar die datum.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Onze vriend Tinusman heeft meer verstand van dat soort zaken die heeft ook een g29 en is technisch zeer bekwaam.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: truck loopt op intoeren als ik hem start maar wil niet achteruit en krijg hem niet onder controle

Bericht door Tinusman »

Avond heren,

Systeem herstel vind ik wel een erg rigoreuze poging om game instellingen weer terug te zetten.

Heb zelf een G27 met schakel pook.

voor dat ik besluit om m`n stuur aan te sluiten om met ETS2 te gebruiken,
start ik altijd eerst de game launch gaming software profiler op.
( de gamecontroler van Logitech )
controleer of daar alles naar wens staat, en start dan pas ETS2 op.
Daar ga ik eerst naar opties--> besturing
kies helemaal boven in dat menu : toetsenbord en stuur
(en als extra mijn eigen gemaakte DIY knoppen joystick)
bij versnellings bak kies ik dan H-shifter ( in ieder geval GEEN automaat )
als jij geen schakel pook hebt, zou ik sequencieel kiezen;
dan schakel je met <Shift> op en <Ctrl> omlaag {of de toets die je bij "Toetsen en Knoppen" instelt.
vervolgens kalibreer ik het stuur
en de pedalen
het kwam nog wel eens voor als ik het rem-pedaal niet instelde
in de game controle software ,,als ook in de ETS2 besturings opties, dat het spel het gas pedaal zag als gas en rem tegelijk.
DAT WERKT NIET
MAAR
Snap niet als de truck na starten meteen `gast` en gaat rijden, Werkt het koppeling`s pedaal niet?

Hoop dat je wat met m`n antwoord/verhaal kunt,
mocht het gelukt zijn, of je hebt meer hulp nodig,
LAAT het dan even weten hier.
Vr.Gr. en succes Tinusman
trucker-jn transport
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 10 jul 2020, 16:20

Re: truck loopt op intoeren als ik hem start maar wil niet achteruit en krijg hem niet onder controle

Bericht door trucker-jn transport »

Hallo Tinusman uit eindelijk wisten we wat te doen, jouw verhaal en idee van een ander en mezelf kwamen we er achter alles werk weer, en weer wat geleerd dank je voor de moeite die je deed om te helpen zeer blij mee
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: truck loopt op intoeren als ik hem start maar wil niet achteruit en krijg hem niet onder controle

Bericht door Snorre »

Is volgens trucker-jn transport opgelost.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gesloten

Terug naar “Technische support / Bugs”