Het Café

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DrRossi
Lid
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 16 nov 2014, 06:52

Re: Het Café

Bericht door DrRossi »

Is ook waar inderdaad. Respecteer een ander zijn mening.
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: Het Café

Bericht door truckboy6 »

Net wat je zegt ja! Mensen weten niet meer wat bedanken is, en als je iemand wil helpen vragen ze rustig of je niet wat door ken gaan zodat het eerder af is.... Respect is ver te zoeken bij sommige!
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: Het Café

Bericht door Skyhook »

Het gaat volgens mij niet zo goed met Facebook de laatste weken ! :thumbdown:
Wie weet komen er weer wat truckers terug naar dit forum en komt er weer wat leven in de brouwerij hier ? ;)
Proost. :thumbup:

m.vr.gr. Skyhook.
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: Het Café

Bericht door Polar »

Veel vragen behoeven niet gesteld te worden want met vaak even zoeken krijg je de antwoorden die je nodig hebt, soms is het makkelijk de Engelse taal machtig te zijn want dan krijg je helemaal een wereld aan oplossingen op je vragen.
Maar dat is voor vele vaak teveel werk en veel te vermoeiend en dan wordt de vraag voor de 100 miljoenste keer wederom gesteld en daarna vertrekt de vragensteller weer zonder een bedankje oid.
In de meeste gevallen zeg ik de zoekfunctie te gebruiken en anders google te gebruiken, of vragen wat de persoon zelf al heeft gedaan en gezocht om tot oplossingen te komen.
Ik heb geleerd om niet in problemen te denken maar in oplossingen, als er iets gebeurt dan bekijk ik het uit meerdere hoeken en zoek de oplossing, deze ligt vaak verrassend dichtbij is mij ervaring, alleen er moet niet te moeilijk gedacht worden.

In het verleden zijn er best wat zaken op mijn virtuele truckerspad terecht gekomen, een enkele keer kwam het voor dat ik er er echt niet uit kwam en toen en gerichte vraag gesteld en uitgelegd wat ik aan oplossingen erop los had gelaten.

Ik denk echt dat het een generatie dingetje is, vanaf een bepaalde generatie is men lui en passief geworden en de laatste generatie geeft het zelf gewoon toe, bedanken? waarom? ik heb toch het antwoord Zijn de nogal nonchalante reacties.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
Harald1225
Lid
Lid
Berichten: 916
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 15:07
Locatie: breda

Re: Het Café

Bericht door Harald1225 »

Mogguhh!! Alles best hiero! Een tijdje geleden maar we leven weer!
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"

De kroegbaas van "Het Cafe!"
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: Het Café

Bericht door willy1962 »

Ik wens iedereen een gezond en mooi 2019 met veel game plezier en dat er wat meer leven in dit komt.
Een heleboel mensen gaat Nederlands beter af dan Engels dus laten we samen eraan werken dat de berichtenstroom op gang gaat komen.
Dit is alvast het eerste bericht van 2019. Die eigenlijk door de moderator geschreven had moeten worden!
Gebruikersavatar
DrRossi
Lid
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 16 nov 2014, 06:52

Re: Het Café

Bericht door DrRossi »

Willy, jij ook de beste wensen voor 2019!
Ik denk dat wat jij zegt precies raak is, waar is de moderator?
Als zelfs de eigenaar weg blijft, wat voor toekomst heeft dit forum dan nog?
Ik blijf af en toe hier nog wel een kijkje nemen.
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: Het Café

Bericht door willy1962 »

ik ook heb net als jij een reactie op een vraag gegeven en zelfs daar krijg je geen respons op ook niet van de vraag steller.
telkens denk ik weer ik geef geen antwoord meer maar doe het dan toch maar weer.
maar er blijven er steeds minder over.
maar op het SCS forum komen ook steeds meer ge.....de . die denken ook met 1 post alles te weten.
er was er 1tje die wist te vertellen dat een update van SCS de HELE ets2 studio om zeep geholpen had.
die werd in eerste instantie als een troll genomineerd.
blijf net als jij af en toe kijken en wie weet komt er nog wat leven in.
Tot een volgende DrRossi. :thumbup: :clap: :)
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: Het Café

Bericht door Snorre »

Nou ik ben ook eens weer wezen kijken naar mijn oude cluppie maar het blijft eenzaam hier.
Verder doen ik een ieder de groeten en kom nog wel eens weer langs.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gebruikersavatar
Twin
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 00:20

Re: Het Café

Bericht door Twin »

Zelfde hier, de sfeer en samenhang is al lange tijd zoek en toch wel jammer.
In het verleden veel gehad aan dit forum en was ook best leuk bij een truckersclub te horen.
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”