Wat wil jij later worden of wat ben je

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gijsie
Lid
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 17:52

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Gijsie »

Ik wil als ik groot ben bij Mammoet gaan werken, ben vandaag bij de open dag geweest en het was echt machtig mooi.
AfbeeldingAfbeelding
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door jztrucking »

jbsystems schreef:Hahaha, zo veel trek ik er me ook niet van aan.
Ze moeten me eerst nog vinden op de baan + mogen ze nog achter die knopjes beginnen zoeken welke van de begrenzer is (er zijn er veel en de juiste knoppen zijn heel moeilijk te vinden). :D
En de zekering functie, denk ik wel dat iedereen deze optie wel kent.

Voor de rest ben ik een rustige chauffeur, enkel in noodgevallen durf ik wel eens planken :oops:
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
aadje93
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 17 feb 2013, 10:06
Locatie: Benschop

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door aadje93 »

Ik weet niet of ik het al elders gemeld had.

Maar op het moment van schrijven 3e jaars chemisch fysisch analist MBO4 opleiding :shh: Op het moment loop ik stage bij Shell raffinaderij Nederland BV in Pernis (rotterdam) BOTLEK. Alom bekend bij de ADR 2 en 3 rijders denk ik :thumbup:

Truck rijden Int echt lijkt me echt niets wegens al dat gezeur omtrent papierwinkel wat ik bij wegmisbruikers etc zie. Ik vind het een mooi beroep en bewonder alle beroepschaufeurs die met hart en nieren voor hun beroep leven. Ik ga ook naar nog-harder in lopik (dit jaar voor het eerst snachts geweest) en kijk me ogen uit bij de trucks maar zelf vind ik mooi simpel bedrijfs skin het mooist.

Op de PC vind ik het heerlijk om na stage 's avonds even een ritje van schotland naar oost polen (going east..) te doen :lol: Ik speel op een resolutie van 5760*1080 (3x full hd scherm naast elkaar) gaat met 1 7970 die een beetje gekieteld is prima (zonder MLAA)

Toen ik Going EAST gekocht heb besloten maar overnieuw te beginnen. En gelijk trailer-pack-with-realistic-textures-v-1-8-2 te installeren. GG rietveld zie ik zelf het meest met containers heen en weer rijden en eigenlijk geen ADR werkzaamheden. Maar ik vind door mijn chemische achtergrond ADR rijden het leukste.


Mijn view in mijn nieuwe daf XF supercab:



En de truck met een vracht kwikchloride van Rotterdam naar Ostrava Tsjechië.

GG rietveld skin kwam ik toevallig op het forum tegen bij de daf skins, normaal vervent scania open pijp v8 rijder. Maar toen ik ineens het bekende bedrijf uit mijn mooie dorp/straat tegenkwam was ik meteen verkocht voor DAF ;)) en daar maar een open pijp geluidje bij gezet. Ik moet hem horen brullen als ik optrek :lol:. Nog even sparen voor 2 mooie sierpijpen. Druk lening voor het bedrijf aan het afbetalen en een paar bochten te ruim nemen werkt dan niet mee :roll:


(om afbeeldingen op volledige grote te zien, rechts erop klikken en "open in nieuw venster/tabblad" doen)

Mijn truck met kwikclhoride (op de vrachtbrief. Wie oplet ziet 3023 staan als UN-nummer wat kerosine is :problem:) klein foutje van ETS2. Kwikchloride valt onder un-nummer 1624 8-).

Ik ga nu lekker rijden en wat sparen voor een paar extra trucks om het bedrijf van de grond te krijgen. Met de "extended" versie van de trailer mod word de economie ook een stuk beter. Niet meer 10 duizenden euro's voor een ritje van 20 uur.
Sorry dat ik jullie lastig val met de UN nummers. Is een puntje wat mij ook in de game getrokken heeft toen ik op steam zag dat je ADR kon rijden.

Met vriendelijke groet
Adriaan
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Mitchell »

Wel leuk, volgens mij zitten hier heel wat die vrachtwagenchauffeur willen worden of zijn.
Ik zelf vind ETS 2 daarvoor een prachtige simulatie om te realiseren hoe het een beetje gaat op de weg en waar je op moet letten
En 18 November ga ik met mn klas, daar een echte truck simulator in houten. Is daar iemand al eens geweest?,
Zoja hoe was dat dan want ben erg nieuwschierig hoe het is.

PS: Alleen jammer dat de stomste *** leraar mee gaat naar die simulator..


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Plaats reactie

Terug naar “General Talk”