Truck ruilen tussen werknemer en jezelf / Werknemers verlies

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Purno
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 28 mei 2012, 13:04
Locatie: Almere

Truck ruilen tussen werknemer en jezelf / Werknemers verlies

Bericht door Purno »

Ik ben een klein poosje bezig met German Truck Simulator en heb net een weekje (tijd in het spel) een eerste garage met 2 chauffeurs. Ik heb twee vragen;

1. Mijn chauffeurs maken gemiddeld winst, maar regelmatig komen tijden ze een rit waarbij ik verlies maak. Soms moet ik wel 4.000 euro bijleggen bij de vracht die ze afleveren. Beide 1-ster chauffeurs rijden in een C-klasse truck zonder upgrades. Maar ik kan nergens vinden hoe het komt dat ik geld moet bijleggen bij hun rit. Zijn ze te laat? Is de vracht beschadigd? Is er een manier om dit verlies te voorkomen of te verminderen? (Trucks upgraden, of zoiets?)

2. Via de e-mails in het spel heb ik voor geen geld 3 C-klasse trucks. Eéntje rij ik in, de andere twee voor mijn werknemers. Nu wil ik binnenkort een betere truck voor mezelf kopen, maar m'n huidige C-klasse truck wil ik dan voor een nieuwe werknemer inzetten (want een C-klasse truck voor zo'n 10.000 euro vind ik nergens meer). Is er in het spel een manier om een truck te wisselen tussen jezelf en een werknemer/garage? Ik kom er via de interface even niet uit of dit kan.

Alvast bedankt!
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Gebruikersavatar
116736
Lid
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 10 dec 2010, 10:58
Locatie: harkema friesland

Re: Truck ruilen tussen werknemer en jezelf / Werknemers ver

Bericht door 116736 »

het is mogelijk om trucks te wissel met andere werknemers maar als je een andere nieuwe truck wilt dan moet je naar een dealer
de vrolijke strijders zijn weer in de lucht op 107.3 FM t/m 31 december luister ook
http://www.devrolijkestrijders.nl/ of kijk hier
V8 the best
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”