openen van "launcher application"

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Gesloten
Gebruikersavatar
truckstyling
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 26 aug 2011, 15:53

openen van "launcher application"

Bericht door truckstyling »

Nadat je een spel hebt geïnstalleerd krijg je een scherm met daar op de systeem voorwaarden en zo, dan kan je veranderen of je in Opengl speelt of in DirectX, als je dat gedaan hebt kan je op don't show me this again klikken en dan start het spel op zonder dit scherm steeds te tonen, maar hoe kan je dit scherm weer terug krijgen als je openGL wil veranderen in DirectX?

Alvast bedankt
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: openen van "launcher application"

Bericht door Skyhook »

truckstyling schreef:Nadat je een spel hebt geïnstalleerd krijg je een scherm met daar op de systeem voorwaarden en zo, dan kan je veranderen of je in Opengl speelt of in DirectX, als je dat gedaan hebt kan je op don't show me this again klikken en dan start het spel op zonder dit scherm steeds te tonen, maar hoe kan je dit scherm weer terug krijgen als je openGL wil veranderen in DirectX?

Alvast bedankt
Hoi, volgens mij : Windows startpagina / Wereldbolletje links onder / alle programma's / German Truck Simulator / dan Configure Graphics Options of Konfiguration openen, hangt van je versie af, dan opent je scherm weer, wel ff vinkje weghalen bij don't show me enz. succes.
Gr. Skyhook.
Gebruikersavatar
truckstyling
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 26 aug 2011, 15:53

Re: openen van "launcher application"

Bericht door truckstyling »

ja het werkt, bedankt zeg!
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
Gebruikersavatar
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site
Berichten: 1750
Lid geworden op: zo 03 jan 2010, 17:51

Re: openen van "launcher application"

Bericht door cojones »

Lijkt me opgelost
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Technische support / Bugs”