auto van klasse B naar A maken

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

auto van klasse B naar A maken

Bericht door willy1962 »

Kan iemand mij simpel uitleggen hoe je een scania R408 Torpedo klasse B kan veranderen naar klasse A.
Bij voorbaat dank

Gr.willy1962
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door willy1962 »

ik heb via de mail een bericht met een kink naar deze topic gekregen van etskarst en ik heb hem beantwoord met een link maar ik weet nu alleen niet of deze goed is aan gekomen.
Gr.willy
Gebruikersavatar
etskarst
Lid
Lid
Berichten: 710
Lid geworden op: do 26 jan 2012, 21:46
Locatie: Yn Fryslân Yn Joure

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door etskarst »

Nee ik heb niets gekregen helaas
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door willy1962 »

etskarst schreef:Nee ik heb niets gekregen helaas
op onze site is het deze : http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 146&t=7579
ik weet niet of je bij de link kan komen want het is een geregistreerde site: http://germantruck-mods.de/page/downloa ... ad&id=1052
dat is de truck waar het om gaat.
ik heb zelf al wat geprobeerd uitpakken met winrar en dan kom je op een moment bij Definition en dan open ik het volgende scania_rcab_b.sii met notepad en maak van de B een A
en dan opslaan spel opstarten en dan stopt hij er mee.
hier heb ik ook van de b een a gemaakt helpt ook niet driveable_vehicle_data: vehicle.scania.rcab.b
heb van een andere scania alles gekopieerd maar dan rij ik zonder cabine rond je ziet wel de chauffeur zitten met een stuur in z`n handen.
maar dat is het ook niet.
mijn ideeën zijn nu op misschien weet jij wat ik verkeerd doe?

Gr.willy
Gebruikersavatar
etskarst
Lid
Lid
Berichten: 710
Lid geworden op: do 26 jan 2012, 21:46
Locatie: Yn Fryslân Yn Joure

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door etskarst »

ja die scania had ik ook en als je die veranderd naar a loopt die vast dat had ik ook dus ik weet het ook niet maarja kun je nie gewoon op b blijven rijden
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door willy1962 »

ja op zich wel maar ik weet niet of je ermee kan rijden in catagorie 1 gevaarlijke stoffen?
of dat je dan een klasse A auto nodig hebt?
Gebruikersavatar
etskarst
Lid
Lid
Berichten: 710
Lid geworden op: do 26 jan 2012, 21:46
Locatie: Yn Fryslân Yn Joure

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door etskarst »

dat maakt niet uit ;)
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door willy1962 »

Dank je wel voor je hulp en info.
Gr.willy
jhonsmith
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 17 dec 2012, 12:01

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door jhonsmith »

ik heb zelf al wat geprobeerd uitpakken met winrar en dan kom je op een moment bij Definition en dan open ik het volgende scania_rcab_b.sii met notepad en maak van de B een Aen dan opslaan spel opstarten en dan stopt hij er mee. hier heb ik ook van de b een a gemaakt helpt ook niet driveable_vehicle_data: vehicle.scania.rcab.b heb van een andere scania alles gekopieerd maar dan rij ik zonder cabine rond je ziet wel de chauffeur zitten met een stuur in z`n handen. maar dat is het ook niet...!!! :wave:
!!!..<<..Usman Gee..>>..!!!
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: auto van klasse B naar A maken

Bericht door Snorre »

jhonsmith schreef:ik heb zelf al wat geprobeerd uitpakken met winrar en dan kom je op een moment bij Definition en dan open ik het volgende scania_rcab_b.sii met notepad en maak van de B een Aen dan opslaan spel opstarten en dan stopt hij er mee. hier heb ik ook van de b een a gemaakt helpt ook niet driveable_vehicle_data: vehicle.scania.rcab.b heb van een andere scania alles gekopieerd maar dan rij ik zonder cabine rond je ziet wel de chauffeur zitten met een stuur in z`n handen. maar dat is het ook niet...!!! :wave:

Je heb de B wel naar A veranderd maar die van de definition waarschijnlijk niet die moet ook veranderd worden naar A dus scania_rcab_b.sii moet ook veranderen in scania_rcab_a.sii en dan opslaan en dan werkt het.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”