Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Hey mannen is het bij jullie ook zo dat als je die psychics mod installeert dat je toeren nie meer kloppen en dan voornamelijk in de 12de versnelling?
Heb ik ook.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
ja heb ik ook
- ajaxscaniafan
- Lid
oke wist ik niet vond het al raar dat ie om de 2 versnelling schakeltthedutchguy1992 schreef:Als ik me niet vergis schakelt een echt vrachtwagen ook per twee versnellingen. Volgens mij heet het dan anders (splitterbak) ?ajaxscaniafan schreef:uhm, ik heb het op automatisch schakelen, maar hij schakelt steeds om de 2 dus van 0 naar 2 - 4 - 6 enz.... hoe kan het
Haha, heb net een beetje doorgezocht naar de makers van die Scania 113 mod, en dan verbaas ik me toch weer over die afschuwelijke smaak van Brazilianen als het om vrachtwagens opbouwen betreft
Allemaal die dikke bumpers en vreemde wielophangingen...
Over de Realistic Physics mod updtae; wil dit zeggen dat de mod voor 4x2en 6x2/4 niet tegelijk geinstalleerd kunnen worden?

Over de Realistic Physics mod updtae; wil dit zeggen dat de mod voor 4x2en 6x2/4 niet tegelijk geinstalleerd kunnen worden?

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
BingoBart schreef:Over de Realistic Physics mod updtae; wil dit zeggen dat de mod voor 4x2en 6x2/4 niet tegelijk geinstalleerd kunnen worden?
-
- Lid
godve r. Weer zo'n kuct AI fout. Ik haal in wat gaan andere auto's doen?
Achterop mij rijden natuurlijk. jeeeuuj goed gemaakt scs top. 35% schade dit gebeurd echt de hele tijd in ETS2 vind het echt gewoon een **** spel worden hoor. patch mag nu ook wel komen.
Achterop mij rijden natuurlijk. jeeeuuj goed gemaakt scs top. 35% schade dit gebeurd echt de hele tijd in ETS2 vind het echt gewoon een **** spel worden hoor. patch mag nu ook wel komen.
- jarnelieftink13
- Lid
ik kan soms ook heel slecht tegen dat AI vindt dat echt heel slecht gemaakt door scs was in andere spelen beterjztrucking schreef:godve r. Weer zo'n kuct AI fout. Ik haal in wat gaan andere auto's doen?
ether piraten aan de macht
Mijn grootste probleem met Ai is dat zij veel sneller tot stilstand kunnen komen dan ik, zelfs een truck met aanhanger stond sneller stil dan mijn 6x4 zonder o.0 Verder heb ik er weinig problemen mee, kwestie van rekening mee houden dat je in een vrachtwagen rijd en niet in een auto.
Da's een beetje raar... terug naar 1.4 dan maarLittle_Ghost schreef:BingoBart schreef:Over de Realistic Physics mod updtae; wil dit zeggen dat de mod voor 4x2en 6x2/4 niet tegelijk geinstalleerd kunnen worden?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...