Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Hahaha mooi dat je het gevonden hebt 

gaat voor mijn doen aardig hard, na 2.5 uur in Lvl. 3
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

-
- Lid
Ja, maar hoe hoger je komt, hoe meer xp je nodig hebt voor de volgende level, dus...truckboy6 schreef:gaat voor mijn doen aardig hard, na 2.5 uur in Lvl. 3

hahahahahahah ff kijken naar telefoon. BAM helemaal dood jonguh hele cabine onder het bloed ahhaahpro.f schreef:wees blij dat het in het spel is en niet in het echt. daarom moet je tijdens het rijden je dus concentreren op het rijden en niet op je mobielscaniaontheroad schreef:heb ik weer . eindelijk me truckie gekoch , eerste tourtje kijk ik ff naar men telefoon jaag ik hem zo de vangrail in over de kop alles 55 % schade kost ff een dikke ton reparatie haha pegg hebbe

-
- Lid
Fail.. ik had door het telepoorteren van mn mercedes 95% schade. dus ik had geen zin om 'm te reparen dus ik reed verder in mn R560 ik dacht ik kan die mercedes beter verkopen. staat er "weet je zeker dat je deze mercedes wilt verkopen voor €243,987,-?" Ja natuurlijk de reparaties zouden anders €136,000 kosten dis dat werd niet berekent in de verkoop. ik heb nu een Dav. weer gekocht 

- Barry Butsers
- Lid
Zoude er in de nieuwe patch aleen maar verbeteringen zitten, bijv. bug oplossingen. Of ook kompleet nieuwe dingen zoals de nieuwe actros of lzv's. Of is dat voor een latere patch?
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
tour bussen. maar geen lzv of actross
-
- Lid
Patches (pleisters) worden meestal alleen gebruikt om dingen als bugs op te lossen.Barry Butsers schreef:Zoude er in de nieuwe patch aleen maar verbeteringen zitten, bijv. bug oplossingen. Of ook kompleet nieuwe dingen zoals de nieuwe actros of lzv's. Of is dat voor een latere patch?
Misschien dat ze de daf licentie er in zetten maar probleem met dat soort dingen is dat je daar ook textures, models en code voor de engine bij moet doen en op die manier dus grote patches uit moeten sturen en dat is niet ideaal.
- Barry Butsers
- Lid
Dus de eigenlijke toevoegingen op het spel komen latere in een apparte update, als ik dat goed begrijp
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
Waarschijnlijk wel. Is kwa software distributie het meest gebruikelijke.Barry Butsers schreef:Dus de eigenlijke toevoegingen op het spel komen latere in een apparte update, als ik dat goed begrijp