Sorry begreep idd het niet helemaal maar de gene boven jouw die dit vermelde deed dit ook niet volledig en werd dus op het verkeerde been gezet.
Maar okey ik snap nu het helemaal en ging er dus van uit dat ze ook voor de patches wilde laten betalen. Dat zou natuurlijk wel vreemd zijn.
Maar wat bedoel je met die code bevriezen?
We wilden de 1.2.0 Euro Truck Simulator update uit te brengen vandaag, maar helaas hebben we nog niet klaar zijn met de patch. Tijdens het testen van de release candidates van de afgelopen dagen, we hielden het vinden van storingen bij elke nieuwbouw. We gewogen de voor-en nadelen, maar uiteindelijk hebben we besloten dat het onverantwoord is voor ons om het risico het vrijgeven van een semi-gebroken patch. Houd er rekening met ons, we weten dat velen van jullie te wachten op de vele bug fixes en optimalisaties in dit spel update. De patch is bijna hier, maar op het moment dat de beste schatting voor de release is "begin volgende week."
De paragraaf hierboven kan ingesteld negatieve toon van de reacties op de blog, maar laten we het risico het openen van een ander onderwerp.
We denken aan het creëren van de eerste DLC voor het spel - de uitbreiding van dat hij spelwereld met ongeveer een dozijn steden. Om dit in perspectief, onze oudere games zoals ETS1, GTS of UKTS hadden allemaal onder de 20 steden in hen, dus als het gaat om de benodigde inspanningen, dit is een hele opgave, een hele investering.
Zou je tolereren als we een prijs op een dergelijk spel uitbreiding en gevraagd om uw geld om het te kopen?
Wil je ons steunen als we bereid zijn een campagne op een site als kickstarter.com of indiegogo.com om ons te helpen de financiering van de ontwikkeling en geven u een kans om pre-order van de expansie door het?
We staan op een kruispunt nu. We zijn toegewijd aan het verbeteren van Euro Truck Simulator 2 voor een lange tijd, maar we moeten ook nieuwe project (en) te starten om het bedrijf draaiende en hebben nieuwe games om te verkopen in de komende jaren. Deze prioriteiten zijn strijden om onze aandacht, want de beschikbare mankracht in het team. Crowd-financiering kan blijken te zijn van de risico's veel voor ons om ons de middelen om het team te groeien en groeien onze ontwikkeling vermogen om op meer projecten of om onze toekomstige games te bouwen sneller en met rijkere feature set te beperken. Maar het is een onbekend terrein voor ons, en we zouden uw feedback op prijs stellen, zodat we voorkomen dat kostbare public relations blunders en teleurstellingen.
Ik ben best bereid tot het betalen voor dlc. Andere bedrijven doen dat ook al. Daarnaast was de prijs van ETS2 ook nog eens zo'n € 20,- lager dan andere spellen.
Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Ik heb er eveneens geen enkele moeite mee om voor een substantiële add-on van deze sim te betalen. Net als bij andere games.
Of een dozijn extra steden substantiëel is? Da's natuurlijk afwachten. Hangt er ook van af wat er eventueel nog meer aan extra's in zit, wat de kwaliteit is en natuurlijk wat de prijs wordt.
Voor alleen een patch ga ik uiteraard niet betalen. Maar dat is dus ook niet de bedoeling van de makers.