TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Alle forum mededelingen worden hier geplaatst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scania Marc
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 21 dec 2015, 18:35
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Scania Marc »

Hallo mensen!
Jullie kennen mij waarschijnlijk niet en dat is logisch.
Sinds een paar dagen ben ik de nieuwe eigenaar van TruckSimulators.nl
En hopelijk kunnen we gezamenlijk de website nieuw leven in blazen :D

Even kort iets over mij, zoals je aan mijn naam kunt zien heet ik Marc en mijn favoriete vrachtwagens zijn Scania's.
Helaas geen vrachtwagenchauffeur als beroep, maar met website weet ik mij wel raad.
Zelf speel ik regelmatig ETS2 en kijk zeker uit naar ATS, ben erg benieuwd wat dat gaat worden!

Wat de toekomst gaat brengen weet je nooit.
Maar de bedoeling is om de website te vernieuwen en ook het forum.
En een betere koppeling maken met Facebook en Twitter maken zodat het nieuws overal up-to-date is.
Ook heb ik het idee om mods ook op de website te vermelden om wellicht zo meer bezoekers naar de site te krijgen.

Uiteraard kan ik dit niet zonder jullie en zou graag horen wat jullie graag zouden zien op de website/forum/Facebook/twitter pagina's!

Daarnaast wens ik iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2016!
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door truckboy6 »

Misschien wel een leuk idee om (wat ik op andere ''grote'' forums zie) een soort ''Bedank'' knop ofzo, zodat je precies kan zien wie je foto mooi vinden ofzo, zo krijg je als maker het idee dat je werk gewaardeerd word, en zet het aan om weer nieuwe werk te maken.... zo houd je het forum wat levendiger denk ik... Enne..... Welkom op je site, haha!
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
biochazard
Lid
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 17 jun 2009, 18:31
Locatie: zwijndrecht

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door biochazard »

Scania Marc schreef:Hallo mensen!
Jullie kennen mij waarschijnlijk niet en dat is logisch.
Sinds een paar dagen ben ik de nieuwe eigenaar van TruckSimulators.nl
En hopelijk kunnen we gezamenlijk de website nieuw leven in blazen :D

Even kort iets over mij, zoals je aan mijn naam kunt zien heet ik Marc en mijn favoriete vrachtwagens zijn Scania's.
Helaas geen vrachtwagenchauffeur als beroep, maar met website weet ik mij wel raad.
Zelf speel ik regelmatig ETS2 en kijk zeker uit naar ATS, ben erg benieuwd wat dat gaat worden!

Wat de toekomst gaat brengen weet je nooit.
Maar de bedoeling is om de website te vernieuwen en ook het forum.
En een betere koppeling maken met Facebook en Twitter maken zodat het nieuws overal up-to-date is.
Ook heb ik het idee om mods ook op de website te vermelden om wellicht zo meer bezoekers naar de site te krijgen.

Uiteraard kan ik dit niet zonder jullie en zou graag horen wat jullie graag zouden zien op de website/forum/Facebook/twitter pagina's!

Daarnaast wens ik iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2016!
goede dag ik ben maurice

ik zat zelf ook te denken om eventueel een aantal mensen (aan te nemen vrijwillig) om de mods die gemaakt zijn te testen voor dat ze door alle gebruikers van TRUCKSIMULATORS.NL gebruikt kunnen worden om eventuele problemen te voor komen met bugs en crashes ik speel zelf bijna dagelijks ETS2 en begon met ets toen gts en ukts gevolgd door scania simulator wat helaas niet zo groots is geworden als het had kunnen zijn maar daar is ETS2 wel in de buurt van gekomen
ik bied mij hierbij daarom aan mocht je het idee wat vinden dat ik dan eventueel 1 van de testers zou kunnen worden

M.V.G. Maurice

p.s. fijne feestdagen en een veilig en gelukkig nieuwjaar alvast en ik wens je ook t allerbeste met deze website
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Skyhook »

Hallo Scania Marc,

Mijn naam is Roel en ik vind het ontzettend fijn dat je het forum gered hebt en ik hoop dat we nog een hele plezierige tijd mogen beleven hier op forum.
Denk dat het wel aanpoten wordt om weer wat leven in de brouwerij te krijgen maar met wat goede wil komt het best wel terecht.
Wens je veel succes en fijne feestdagen,

Groeten Skyhook (Roel)
Gebruikersavatar
jojo
Lid
Lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 15:11
Locatie: Veldhoven

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door jojo »

Hallo Marc, het is goed nieuws dat je dit forum hebt overgenomen en er mooie plannen mee hebt :thumbup: ik hoop dat je er weer nieuw leven in kunt blazen zodat we
weer een goede en gezellige site krijgen waar iedereen weer graag komt, hopelijk komen er weer veel van de oude leden terug want de laatste tijd was het echt een saaie boel, ik wens je veel suc6 met het opbouwen en/of vernieuwen van dit forum en blijf zeker terug komen om te zien wat je er van gaat maken,ik wens jou en iedereen nog een gezellige en mooie 2e kerstdag, groetjes jojo :D
Gebruikersavatar
chefprutser
Lid
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 12:54
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door chefprutser »

Ahaaaa welkom nieuwe eigenaar :D :D
Een bijrijder zit er altijd naast...
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Snorre »

Welkom Marc / Scania Marc

We gaan ervoor :clap: :thumbup: :lol:
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Tinusman »

Welkom Scania Marc,

ja dat idee van Truckboy; een soort "bedankt" / like knop...zeker bij screenshots enzo is een goed idee.

Hoop dat we met z`n allen er weer een mooie site van maken,

en wens iedereen een goede Jaarwisseling..

Vr. Gr. tinusman
Gebruikersavatar
Gijsie
Lid
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 17:52

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Gijsie »

Welkom Marc,

ik vertrouw er op dat het weer iets moois wordt...Ik wens je veel succes met de site en het forum

Ik wens iedereen een gelukkig en mooi 2016! :thumbup:
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Skyhook »

Hoi Scania Marc,

Heb wel interesse in ETS2 Studio, is het moegelijk om b.v. bij skinning en modding ook het onderwerp ETS2 Studio te plaatsen.
Misschien is er dan ook iemand te vinden die daar uitleg kan geven van het hoe of wat dus wat je er mee kan doen en wat niet en eventuele vragen kan beantwoorden.

Groeten Skyhook
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”