Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Heb een nep filmpje gezien waarin ze een ETS2 Multiplayer hadden gemaakt, best wel nice 

-
- Lid
Link? xd
- RudyFaasse
- Lid
Die is fake, is met een videoprogramma bewerkt. Daar rijd gewoon een AI
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Klopt.
Maar ik moet ook wel weer toegeven dat het er best wel grappig uitziet, een soort van. Ja. Ok.
Maar ik moet ook wel weer toegeven dat het er best wel grappig uitziet, een soort van. Ja. Ok.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Ik geloof dat ik dat ook duidelijk had gezegd, gaat meer om het idee natuurlijkRudyFaasse schreef:Die is fake, is met een videoprogramma bewerkt. Daar rijd gewoon een AI

ja die zag ik ook ja wel LoL 

-
- Lid
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze zeggen dat multiplayer bijna niet mogelijk is om te maken.
Je kan toch he AI verkeer alleen synchronizeren waarnneer 2 of 3 spelers bij elkaar in de buurt komen.
Ook kun je dan het verkeer sterk verminderen zo dat er niet veel valt te synchronizeren.
Maar ik zal wel iets over het hoofd hebben gekeken.
En ja het is altijd makkelijk kritiek te geven, maar ik ben al dankbaar dat er mensen zijn die hun nek uitsteken en het erop wagen zo'n simulator te ontwikkel!
Je kan toch he AI verkeer alleen synchronizeren waarnneer 2 of 3 spelers bij elkaar in de buurt komen.
Ook kun je dan het verkeer sterk verminderen zo dat er niet veel valt te synchronizeren.
En ja het is altijd makkelijk kritiek te geven, maar ik ben al dankbaar dat er mensen zijn die hun nek uitsteken en het erop wagen zo'n simulator te ontwikkel!
Is het normaal dat de middelste lampjes van de zonneklep het alleen doen met het groot licht aan?

met groot licht

met groot licht

wat dacht je van de rust na 11 uur. dat is dus niet synchroon met alle spelers.peteredlin schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze zeggen dat multiplayer bijna niet mogelijk is om te maken.