maar hoe maken jullie ze dan?????, downlaoden en overskinnen??Bart schreef:Je zegt het zelf; "zelfgemaakt". Maar je bent natuurlijk niet verplicht je skins als download aan te bieden.truckboy6 schreef:ff een vraag, bij screenshots. in game, zie ik hele mooie zelfgemaakte skins, maar waar halen jullie dan vandaan, want ik kan ze niet vinden.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

-
- Lid
DXTBMP?
ja dat weet ik, die heb ik ook, maar maken ze de hele skin zelf, of skinnen ze hem over??jztrucking schreef:DXTBMP?

-
- Lid
Dat weet ik zo niet ;p
Dat wil ik ook weten vooral die van calzone vind ik erg strak eruitzientruckboy6 schreef:ff een vraag, bij screenshots. in game, zie ik hele mooie zelfgemaakte skins, maar waar halen jullie dan vandaan, want ik kan ze niet vinden.

Alle skins die ik heb zitten in het spel
Eentje was wel compleet zelfgemaakt en eentje was een paintjob van de tuningsshop, maar dan met de onderkant ook skinbaar gemaakt 

waar heb je die dan gedownload, die paintjob in de tuningshop??

Die heb ik uit de base.scs van ETS2 gehaald, zitten in het mapje vehicle/truck/upgrade/paintjob
Je kunt ze openen met DXTbmp en bewerken met Photoshop.

ik kan base niet openen.Calzone schreef:Die heb ik uit de base.scs van ETS2 gehaald, zitten in het mapje vehicle/truck/upgrade/paintjobJe kunt ze openen met DXTbmp en bewerken met Photoshop.

zit die beton trailer nog in het spel. zo ja hoe kan ik deze krijgen