Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
xander1986
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door xander1986 »

Ik denk eerlijk gezegd dat het AI aanpassen ook geen monsterklus moet zijn. Alleen al aan het feit dat er verschillende mods zijn zegt dat dit soort dingen gewoon aan te pakken zijn.
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

hoe kan je lampen die je op je wagen hebt gezet verkopen, of kan dit nioet
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

truckboy6 schreef:hoe kan je lampen die je op je wagen hebt gezet verkopen, of kan dit nioet
worden voor mindere prijs dat je er voor betaald heb ingeruild
DAF NEDERLANDSE TROTS
xander1986
Lid
Lid

truckboy6 schreef:hoe kan je lampen die je op je wagen hebt gezet verkopen, of kan dit nioet
Als het goed als je het item aanklikt zie je er onder een kruisje. Daar op klikken en hij is weg en het overig bedrag krijg je retour.
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

oke bedankt jongens
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

UPDATE PATCH

Scs zegt dat de patch niet vandaag komt maar begin volgende week. En ze zijn aan het overwegen om geld te vragen voor de uitbreidingspakketten.. -____-
xander1986
Lid
Lid

****** wat een maf gedoe!
Moeten ze wel met iets heel goeds komen wil dit verkocht worden.
Laatst gewijzigd door xander1986 op vr 09 nov 2012, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
jarnelieftink13
Lid
Lid

Bericht door jarnelieftink13 »

xander1986 schreef:****** wat een maf gedoe!
waarom?
ether piraten aan de macht
xander1986
Lid
Lid

Naja niet echt fair! Als je dit wilt doen moet dat van te voren bekend maken en niet als iedereen al betaald heeft.
Ik ga ook zeker niet betalen iedere keer. Maar goed jij mag dat anders vinden ;)
Ik begrijp dat ze werk moeten leveren voor de uitbereidingen en ze moeten wel met hele goede uitbereidingen komen wil ik gaan betalen.
Even voor de duidelijkheid ik heb het dan over de patches! Ik vind betalen voor extra content, dus extra truck etc geen probleem.
Laatst gewijzigd door xander1986 op vr 09 nov 2012, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Little_Ghost
Lid
Lid

Bericht door Little_Ghost »

xander1986 schreef:Naja niet echt fair! Als je dit wilt doen moet dat van te voren bekend maken en niet als iedereen al betaald heeft.
Ik ga ook zeker niet betalen iedere keer. Maar goed jij mag dat anders vinden ;)
Ik begrijp dat ze werk moeten leveren voor de uitbereidingen en ze moeten wel met hele goede uitbereidingen komen wil ik gaan betalen.
Ik geloof niet dat je het begrijpt.
Een patch repareert foutjes, niets meer. Deze patch voegt HOOGSTENS de DAF licentie toe.
AI verbeteringen of iets dergelijks zullen er niet in zitten gezien ze de code wilde "bevriezen".

Daarnaast snap ik je opmerking over het betalen niet. SCS patch de game, hier hoef jij niets voor te betalen en is enkel en alleen een service van hun aan hun klanten.
Diverse studios releasen games en kijken er vervolgens niet meer naar om terwijl deze stikken van de fouten en er op fora steen en been word geklaagd.
Dan zijn er nog de add-on pack, hier betaal je wel voor maar deze voegen ook daadwerkelijk content toe aan een game. Denk aan nieuwe steden, nieuwe upgrades en/of nieuwe vrachtwagens.

Je bent dus duidelijk 2 dingen door elkaar aan het gooien. Wat ze uit wilde brengen en nu vertraagd is is een patch.
Waar jij het over hebt en waar je niet voor wilt betalen mits het "wel hele goede uitbereidingen" is, is (zoals je zelf al schrijft) een utibreiding -> dus een add-on.

Hoop dat het nu duidelijk is.

Btw, als jet het allemaal zo erg vind dat je het niet zonder de patch kunt spelen.... het hoeft niet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”