Heb je geprobeerd om de patch.exe in de hoofd directory te plaatsen en dan uit te voeren? Dus bijv: C:/programfiles/eurotrucksimulator2
Mensen die mods hebben gebruikt: Het kan zijn dat niet alle vernieuwingen door gevoerd zijn dus even het spel opnieuw installeren kan dit probleem verhelpen!
Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
- ajaxscaniafan
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
heb jij nog geen regen gezien? ik heb het voor de patch al gezien zat gwn in het spelCalzone schreef:Ik heb alleen nog geen bus gezienWel eindelijk regen!
-
- Lid
hahha het verkeer stikt van al die bussen xd
ps sommige nieuwe lichten zien er niet uit.. zoals op de semi hahah ;p
ps sommige nieuwe lichten zien er niet uit.. zoals op de semi hahah ;p
Had al wel regen gezien, maar alleen aan het begin een aantal keer, later misschien nog 1 á 2 keerajaxscaniafan schreef:heb jij nog geen regen gezien? ik heb het voor de patch al gezien zat gwn in het spelCalzone schreef:Ik heb alleen nog geen bus gezienWel eindelijk regen!

Heb de bussen ook gezien ja, komt door een mod dat ze weg waren, moet nu alleen nog uitzoeken welke

Welke lichten zijn nou nieuw dan? Er is me nog niks opgevallen?
-
- Lid
alles brand anders. en op de semi's zitten nu lelijke ronde lampen. maar dat bedoelen ze niet bij de tuning.
Zelf nog geen bussen tegen gekomen, toch maar eens wat mod's verwijderen
Vind de lichten een groot plus punt, branden veel beter als eerst
Vind de lichten een groot plus punt, branden veel beter als eerst
Aantal mods die bij mij de bussen verwijderden:
-ETS Rijders Real Logo Mod V2.0
-Mercedes Axor mod
-Faster AI mod
Misschien dat je een van die mods hebt, dan weet je welke je sowieso moet verwijderen
-Mercedes Axor mod
-Faster AI mod
Misschien dat je een van die mods hebt, dan weet je welke je sowieso moet verwijderen

- ajaxscaniafan
- Lid
ah okeCalzone schreef:Had al wel regen gezien, maar alleen aan het begin een aantal keer, later misschien nog 1 á 2 keerajaxscaniafan schreef:heb jij nog geen regen gezien? ik heb het voor de patch al gezien zat gwn in het spelCalzone schreef:Ik heb alleen nog geen bus gezienWel eindelijk regen!
![]()
Heb de bussen ook gezien ja, komt door een mod dat ze weg waren, moet nu alleen nog uitzoeken welke![]()
Welke lichten zijn nou nieuw dan? Er is me nog niks opgevallen?

bedankt ga het proberen!Calzone schreef:Aantal mods die bij mij de bussen verwijderden:
-Mercedes Axor mod
-Faster AI mod
-
- Lid
Ik zou sowieso physics mod en dergelijke er in het begin uit halen, anders weet je nog niet wat er al dan niet veranderd is (behalve die bussen dan).